Hanooz

Och så blev det dendär dagen man trodde skulle vara helt vanlig och lika dryg och meningslös som alla andra dagar. Men som sen blev dagen man står i fönstret och småler för att det snöar, i Oktober. På min bästa Hanins födelsedag. De känns som de blev en speciell dag ändå, på något litet sätt.

Jag tänker. Antingen tänder jag lite fler ljus och ligger i min säng och ser deprimerad ut tills någon kommer hem och kramar på mig. Eller så drar jag på peppigaste låten på spotify och slänger på mig lite kläder och börjar leta company till stadsbesök och skojakt.

Vi får se hur det känns efter ett skinsavsnitt till.


Anyhow, grattis Hanin. Du är min bästa vän och har vart de sen vi va små skitungar på Malmaberg. Älskar dej högt <3




Kommentarer
Postat av: hanin

åhhh haha du är bara för bra !!! Du anar inte hur glad jag blir!!

Du är också min bästa vän och jag älskar dig så mycket finaste du!<3<3<3<3

2010-10-20 @ 21:08:53
Postat av: hanin

TACK SÅ MYCKET ,ifall du inte förstod att jag var enormt tacksam över att vara din vän haha<3

2010-10-20 @ 21:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0