"hej fin blogg hur har din dag varit - kommentarer" = killing time

Sitter och är skitdryg på msn igen. Damn, vilken dag. Kommer inte kunna somna på ett tag nu, dels för att jag sov och dels för att jag har druckit så mycket te att jag mår illa nu. Och inte sådär, oj jag mår lite illa. Nej. De är mer "shit rör jag mig mer nu spyr jag" inte så bra kanske men gott.

Förresten har jag fått tre "hej fin blogg hur har din dag varit - kommentarer" på mitt senaste inlägg. HATAR SÅNA?! Får hellre inga alls än såna. Jävla osnälla människor som låtsas bry sig fast dom säkert inte ens har läst vad jag har fucking skrivit, bara för att jag ska kolla på deras blogg och så att dom kan få fler besökare. Men HA! Tänker inte ens vara nära att klicka på deras blogg. Så tji fick dom. Jag fick en mer besökare och dom fick ingen. Inte mig i alla fall.

Imorgon ska jag till mormor och äta frukost på min superlånga sovmorgon. Yes yes yes, morfars frukost <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0