Mina bilder. Mina färger och ljus.

Sprang på snällisJan som fixar datorer i skolan idag (okej jag sprang efter honom). Han kände igen mig och fattade direkt att jag ville ha besked om min dator, (SNÄLLIS).
Hans exakta ord; Ja.. dom ringde och sa att dom inte var säkra men att det såg ut som att hela hårddisken var kraschad och du ska nog inte vänta dej att du får tillbaka något..
Mina exakta tankar; Gråt inte. Gråt förfan inte. 

Matteprovet gick åt helvete och den dystra sinnesstämningen fortsatte hela dagen med inslag av nervösa desperata skrattattacker. När jag kom hem brast det och jag grät medans pappa kramade.

Det är så jävla patetiskt men det känns fan som om nån har dött. Flera år av minnen är ju liksom bara borta åt hlevete. De känns fan som att lite av mej försvann med hårddisken. JAG ÄR SÅ PATETISK, GAH! Vet inte vart jag ska ta vägen. Första tanken var att sälja kameran. Ville fan inte anstränga mig så igen när allt bara gick åt helvete. Andra tanken var att börja om helt nytt, och så blev det väl. Kameran ska med överallt och varje jävla bild jag tar ska sparas på minst femton ställen. Typ.

Jag och Alva bakade egna Oreokakor och de kändes lite bättre. Sen fick jag återfall och grinade lite till. Nu mår jag illa och Tove leker med mitt hår. Imorgon ska jag vara glad. Det blir lov, Robin och jag ska köpa ansiktsfärg och jag ska antagligen till matte. Yes, och kameran ska med.

fred ut vänner och rip mina bilder

Kommentarer
Postat av: Bellis

Du är bäst! och du får skrapa ihop bilder från speciella grejer från alla kompisar :/ <3

2010-10-29 @ 13:37:00
URL: http://beingbellis.blogg.se/
Postat av: Bellis

dum haahah :( du är finis!

2010-10-29 @ 16:29:02
URL: http://beingbellis.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lilla Gumman! Inte förräns nu fattade jag vilken tragedi detta med datorn är! Förlåt för att jag inte kramat dig tillräckligt..

Ska ta igen det när du kommer hem! <3

2010-10-30 @ 11:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0