Söndagsångest

De har varit helg. En jättefin helg och som vanligt HAHA blir de lite mindre häng framför datorn. FinisMatte tog fram mina lite mer töntiga och nördiga sidor och tro det eller ej, men jag gillade dom. Jag körde bil hem från Råby (skiiitlångt nästan) och sen skulle hela happy family hyra film. Tove och jag funkar ju inte så bra i vår happy family och det slutade med att jag inte fick va med och välja någon utav filmerna, jag valde i stället godis sen, HELT själv. Tji fick dom.

Sörjer fortfarande min dators möjliga död. Tänker tälta utanför Datakillens (hette han Jan eller? kommer fan inte ihåg haha :c ) och kasta mig över honom varje gång han visar sig utanför sitt klassrum. Jag är en såndär som tar ut saker i förskott. Har redan fällt några tårar över mina möjligen förlorade bilder, men så gör jag alltid haha.

Ska försöka leta fram en rolig bild från den stationära datorn nu. Ni får fan nöja er med det ni får.

Ni fick nöja er med, eh .. denhär? Jag har en yngre syster som är soon to be emo/wemo/sceene. Just so you know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0