Swenglish

Bella och jag her en affärsidé, kommer att bli miljonärer, minst.

Sitter i underkläder i min säng och bara stirrar, de är så skönt att bara stirra har jag kommit på. You guys have to try it out sometime, mkay?
Mina läppar svider och det känns som nån har duttat syra på dom, något som skvallrar om att jag använder mitt lypsyl med uttrycket too little too late. Synd de, skulle vara så mycket skönare om jag använde det too much too often. Dock kanske inte så snyggt..

Well well, ska hoppa in i duschen nu och sen kasta ner allt från min säng och stirra lite till, min grej dedär. Att stirra.

Peace out homeboys, sov gott.

Lite engelskainspirerat inlägg känner jag. Woaw woaw, kanske saknar engelskalektionerna lite, eller inte. Kanske skulle vilja bo i England där dom i Skins bor, kanske de ja.


här är jag för tusen år sen. fina ögonbryn hade jag i alla fall :$$ hahaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0