world war seven

Åh vilken jobbig kväll. Eller ja, dansen va lika bra som vanligt. Men lyckoruset jag vanligtvis får efteråt ville liksom inte tränga igenom idag. När jag kom hem va alla sura och småbråkade med varandra och när de va min tur att säga förlåt till mamma gick hon och la sig, så jag missade mitt tillfälle. Så nu är jag arg för de också.

Och så är jag arg för att coopertestet är imorgon och min klass ska springa med massa andra klasser, sånt är jobbigt.
Ska hålla tummarna för att mamma har glömt att vi är lite arga på varandra imorgon så att jag kanske kan få sova hos Matte, så mysigt mitt i veckan ju :$$


För övrigt vet jag inte vad som är mest värt, att inte använda knäskydd och ha blå/lila knän dygnet runt, eller att använda knäskydd och se ut såhär efteråt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0