bloglovin hjarta hjarta

Jag sitter i skolan och för första gången sen innan sommarlovet har jag internet, helvete va skönt! Har samhälle men orkar_inte skriva om vad folkpartiet tänker göra åt barnomsorgen. Känns lite sent nu när valet va igår haha.

anyhow

i fredags åkte jag till Matte efter skolan. På kvällen gick vi på premiären av Resident evil, afterlife 3D. Trodde den skulle vara dplig. Hade fel, älskade den. Och och och, Wentworth Miller va med, något jag helt hade missat. Shit vilken lycka när han va kom med där! Iaf, sen gick vi hem till mig och bara tog de lugnt. Vi kollade på Twilight, (de va mitt villkor för att vara vaken) men somnade ändå efter typ tio minuter. Så han fick kolla på den själv, stackars haha.

Nuu ska jag fortsätta läsa folkpartiets hemsida fast jag läser bloggar, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0