Kul, skrattar så jag dör. Verkligen.

Håller på o bli sjuk. Känns som nån har sprängt något i mitt huvud och jag fryser/svettas varannan minut typ (mysig!) Och jag är lite arg och lite deppig och lite besviken och yaa di da men de ordnar sig. Det enda som suger _hårt_ är att är jag sjuk på lördag blir allt bajs. Händer ju grejer på lördag ju :$$

Men jag är ledig imorgon, ska vila upp mig då. Bada skitmycket och kanske anstränga mitt överbelastade lilla huvud med lite läxor. Får inte huvudvärken mitt huvud att sprängas gör psykologiläxorna definitivt det.

Nu ska jag kolla på en liten film och sen försöka sova! Tror jag i alla fall. Kanske blir jättepigg igen, vem vet.


Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: tack babe

2010-09-29 @ 11:08:50
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0