Monster fast nä

Körde bil igår, gick skitbra. Kom hem och va lite småsur, de övergick i skitledsen och arg och besviken. Sa pass när dom skulle äta och sa att "jag äter sen". Sen blev de inte, jag somnade. Och gissa när jag vaknar. Nu ?!

Klockan är fucking halv 4 på morgonen, tror ni jag kan somna om? Nä. Vill inte heller för den delen. Drömde äckligast läskigaste hemskaste sjukaste mardrömmen någonsin. De är fullmåne tror jag, kan bero på de? Tänker inte sova på flera veckor, så jävla rädd haha. Är jääättekissnödig men vågar inte gå utanför mitt rum. Fan.

Men hörrni, idag är jag ledig så de gör inget att jag vaknar nu. Kanske ska gå och göra morgon helt enkelt? Sätta på katte åt far så han hinner innan han går till jobbet och vara allmänt snäll osv?
Låter bra. Enda dilemmat är nu att gå utanför mitt rum. Får peppa ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0