skriva av sig ni vet sådär man gör ibland ingen viktigt elr nått som spelar någon roll. värdelöst shit bara. ordspya i bloggform

Jag vill fan inte sova, jag har inte tid. Just nu vill jag typ gå upp på övervåningen och sitta och glo ut på malmabergsgatan och bara titta liksom. Tänka lite på allt, allt är så mycket. Så skönt att vara den enda vaken. Ingen som kan komma och försöka bry sig utan man får vara för sig själv och göra som man vill. Frustrerad och ledsen, lite så känns de. Om de inte va så skitdåligt ajabaja skulle jag vilja slänga ut allt som kan gå sönder på gatan och bara släppa ut allt. Skrika och kasta tallrikar i asfalten typ. Åhh fatta känslan.

Men så kan man inte göra hallå, crazy. Suck it up och se inte så jävla tjurig ut hela tiden. Va glad och fortsätt med de viktiga stressiga skittråkiga och jobbiga du höll på med innan de nådde max. Jag ska göra de iallafall.

Nu äre ju inte så att ja har de jobbigt. Jag har de skitbra. Lycklig och allt är bra och jag har mina små i-landsproblem. Men sånt man samlar på sig genom åren ni vet, sånt man aldrig släpper? Sånt ligger kvar. Har fortfarande problem med en unge som drog sönder mitt halsband på dagis. Väldigt långsint, har väldigt svårt att släppa greppet liksom.


where the wild things are

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

jag saknar dig!" å den filmen är fin<3

2010-09-02 @ 19:17:01
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: hanin

haha dendär ungen som drog sönder halsbandet var kevin va hahahha gumman älskarej<33333

2010-09-03 @ 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0