Som vanligt då, måndag


Ibland är det så enkelt att vara glad, älskar dom dagarna.
Den här till exempel var en väldigt glad dag
.


Är hungrig men tror att latheten väger lite mer, jag orkar bara inte gå upp för trappan till köket ikväll. Har en känsla av att livet skulle vara enklare om mitt hår hade en färg istället för femtom äckliga, och om jag passade i mittbena. Just i denna stund kan jag komma på så många saker som skulle göra livet enklare, men det blir ofta så på måndagar. Jag är inget stort fan av måndagar. Ska krypa ner i min säng och tycka synd om mig själv nu innan det blir tisdag och mitt humör kanske blir lite bättre. Vill ju inte missa chansen att känna sig ledsen och så liten liten, jag tror att man behöver den ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0