Väldigt mycket rödögd

Jag kan inte sova. 
Fläkten på datorn låter väldigt för högt och mina ögonlock är väldigt mycket för lätta än så länge. 
Högskoleprovet förstörde min dag på ett antal plan men har jag sjuklig tur kanske kanske det lönar sig.
Det är för varmt här inne och armarna kliar så mycket att jag vill tända eld på dom.
Att bli sådär arg är ingen höjdare och att bli sådär arg och besviken och trött så att man inte kan hålla tillbaka vågen bakom ögonlocken är värre. 
Att inte prata är ingen höjdare och att vara vaken själv arg är även det rätt sämst. Att inte få argumentera och skrika och gråta ut argheten är frustrerande och att vara den som är långsint är värst. Då är man den mest elaka, fast man egentligen bara vill ha ett förlåt och en eller två kramar.

Även om man inte förtjänar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0