18 is the new black

Överlevde fredagen, en IKEA-byggsats, installation av min nya baby (dator, fyi) och kunde lugnt glida över barn/vuxen-linjen vid tolvslaget. 
Lördagen till ära kom det fina släktingar och firade, och p kvällen kom min finis. 
Undervar fördelsedag och idag har jag tillbringat framför new baby/bredvid original baby.
Curlingmama åkte och kopierade halva Hanins naturbok åt nig så jag inte skulle kugga prov imorgon. (TACK HANIN <3) och nu väntar jag på en egenkomponerad pizza, OMMNOM, hungern är så fet att man kan ta på den. Sen ska jag inte vila förens jag kan evolutioen och Martin Luther utantill, damn it!

mogen för min ålder, typ

Kommentarer
Postat av: hanin

haha åh fina du!!! <3 ingen orsak gull babe<3

2011-02-06 @ 22:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0