19 stycken

Jag fick mig en alla <3 dag ändå. Packeterade cupcakes i fina paket och gick till farmor och fina bästa Viola och kastade förhoppningsvis lite mer love över deras dag. 
Blev kvar på Violas jobb någon timme men nu är jag hemma. 
Sitter halvt påklädd träningskläder med alla ljus i mitt rum tända, de är 19 stycken. Alla <3-mys för mig själv. De är mysigt det också. Kanske en ny favorit i högtalarna också, får väl se. 

Om en timme ska jag promenera ner till pilgatan och ta en raggalektion. De blir ett bra avslut, väl?

Några pärlor i ögonen när jag läser vad fina Bellis skriver och jag tänker att hon har nog kanske rätt. Kanske är det inte så bra att fokusera all love på en dag, ska nog lära mig att sprida ut det lite.
Men ändå, dagens ledord är Besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0