Hej mamma och pappa <3

Prasslar med brödpåsen något otroligt högt och får den _värsta_ blicken någonsin utav Matte, det är visst inte det trevligaste ljudet att vakna till. Nu försöker jag äta en vitlöksbaugett(!?!?) utan att låta alls, inte det enklaste.

Tog mig en tripp till Råby Centrum och köpte allt gott som finns i världen, då Matte kommer att sova till typ 9 ikväll och jag kommer ha _inget_ att göra. Så idag ska jag bara äta. 

Älskar stämningen en lördagsmorgon i kassan på Ica btw. Alla pratar med alla och gamla tanter får hjälp av trevliga ungdomar (mig). 
Skön dag, lite kallt dock.

P.S.
Brödet smular något otroligt och sen trillar det ner på soffan och sen fastnar de på mina lår. Inte det behagligaste.
Just wanted you to know. 
D.S.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för den fina uppdateringen! :-)♥

Själv har jag suttit ute på trappen och druckit SOL!

Underbara varma livgivande sol!

Alva sjunger och sjunger och sjunger och pappa fixar i badrummet. En vanlig lördag hos oss med andra ord!

Nu blir det chips o dipp. Mmmmmm

2011-02-19 @ 13:26:49
Postat av: farsan

Hej Lina ! -Tungt att sitta på Råby och vara tyst en hel lördag. Bra att du är snäll mot gamla tanter i alla fall.

2011-02-19 @ 13:37:35
Postat av: Bella

åhåh vad söta föräldrar haha :D <3

2011-02-19 @ 23:51:29
URL: http://beingbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0