Living the dreeeeeeeeam

Den här bilden eh, kommer inte ihåg va de heter, men jag lägger upp den TILLÄGNAR HETER DE. Den här bilden tillägnar jag Jennifer och Robin. Jennifer för de är en katt och Robin för att han skulle kunna va den katten och säga exakt sådär.


Jag kanske ska be ångesten att bara inte infinna sig varje dag, för sen jag gjorde det igår (idag?) så har det inte funnits en sekund med ångest i min bröstkorg/hjärna/hjärta. 

Vet itne hur jag ska förklara det, men jag känner mig så lätt, hälsosam och glad. Livet är så bra idag. Har inte en susning om vad som hänt men jag hoppas att det händer varje dag framöver.

Skriver på mitt samhällsarbete som är så jävla kickass bra att få rjag inte mvg tänker jag ta tag i den där lilla skånska smurfen och skaka honom upp och ner över trapphuset i skolan tills han sätter ett stort FETT mvg på mitt arbete.

Jag har skapat en belöning till mig själv också.
När jag är klar ska jag tillåta mig själv att ladda ner (skitlagligt såklart) Gossip Girl season 2 OCH så kanske jag lyxar till det med en P&Lbiljett.
Damn, jag är generös idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0