Sånthär slutar aldrig bra

Har vaktat fina kusiner och gjort fotouppgiften, det var dagens "To do-list". Nu ska jag tvätta bort mitt smink och borsta mina tänder och sen lägga mig ner och tänka på ingenting, sen somna. 

Imorgon händer det mycket. Eller egentligen inte, men det känns som varje timme imorgon väger ca 100 kilo, och efter varje timme, kommer hundra kilo ramla av. Får hoppas att det känns så i alla fall.
Klump i magen och ett otroligt tryck bakom ögonen, vad är detta? Helt nytt för mig (fniss) inte alls. 

Imorgon är också min sista dag som barn, i alla fall om man tittar på ålder. Tänker inte hoppas på någon sjuk skillnad men lite ansvarstagande skulle det vara gulligt om man fick med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0