bildlöst

Glömde skicka in geografin igår och fick FET ångest. Väntade med att skriva klart den (jag va inte ens klar) för jag kände mig arg och rebellisk och ville tänka "och? jag skiter väl skolan, hatar skolan, jag är cool, gör inte sånt skit" men det funkade i tre sekunder, sen skrev jag klart allt och bifogade arbetet med en FET ursäkt och en osynlig vädjan att WordPad ska gå att öppna i något annat.

Lite torsdagsångest, lite oskönt med torsdag imorgon, NEJ MEN JUST DET de är ju förfan onsdag imorgon. Ledig en dag till alltså. Fan va FETT!
(jag visste hela tiden att de va onsdag imorgon, ville bara gnida det lite i alla som inte är ledigas ansikten, elakt - men lätt värt det)

Idag gick jag till Hanin och kollade på film och åt. Och snackade skit och pratade med Saba och Ayeh också. Bästa sättet att spendera ledig dag.

Imorgon då? Bubbe gjorde det helt möjligt för mig att skriva klart samhällsarbetet (snällt men lite jobbigt haha) så that's what i'll be doing tomarraaahhhhhhw. Kanske börjar ikväll om inte något helt oväntat kommer och stör (typ facebook) 

Nu ska jag stänga av Cimon live på sin blogg och gå och äta. Ska äta tills jag dör. Nice

OCH NU GÅR DE INTE ENS ATT FIXA EN BILDJÄVEL?



Kommentarer
Postat av: hanin

Mys dag myyyyyyys<3

2011-02-22 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0