"Lina och Bellis peppar järnet"

Blev upplockad hos Matte för en snabbvisit hem runt 1, och sen fick jag snällt följa med till skridskobanan med mor far och lillasyster. Kallt som fan och för små skridskor men det funkade, det varade ju trots allt inte mer än en halvtimme.
Nu har jag kommit hem och tryckt en halv blodgrape, till min besvikelse. Det var typ lika mkt power i den som smaken i ett päron, ingen alltså. Men det är skit samma, jag har planer.
Jag ska hoppa in i duschen och sen fixa till mig lite. Vid 5 möter jag Bella på stan och sen ska vi gå och vara städ åt vänner som spelar på Sigurdsgatan, snällisar vi är.

Kommentarer
Postat av: Bella

asså peppar järnet hahah :D <3

2011-01-15 @ 23:04:15
URL: http://beingbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0