Otrivin Menthol, _vuxen_

Igår kväll badade jag och Matte bubbelpool och bastade, hur mysigt? Väldigt. 
När jag runt 4 skulle gå och lägga mig var jag så förkyld och hade sådan nästäppa att jag inte kunde andas gnom näsan, och jag har ett psykiskt problem i mitt lilla huvud som gör att jag inte kan förmå mig att andas med munnen så ja, det blev ett dilemma. 

När jag väl somnade vaknade jag med jämna mellanrum av att jag drog häftigt efter andan, hm. Höll på så till typ elva tror jag, sen fick det räcka.

Jag ringde och klagade hos pappa och berättade hur synd det var om mig och efter några timmar kom lilla mamma med nässpray haha, ända till Råby. Fina fina dom, gulle er.

Nu sitter jag och svettas ihjäl i min OnePiece på Mattes rum och han somnade nyss och sover jättegulligt. Ska gå och öppna fönstret och sedan kanske börja på min andra bok det här året, haha shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0