Story of my life, everyday.

Vaknar upp ur en timmes powernap vid typ halv 8. Men braaaaaaaaaaaaaaaaaa jobbat, miffo.


Sitter och är arg som fa-an på Swedbank. Skulle beställa lite grejer igår över the big Net genom internetbanken. Funkade det? Nej.

Och jag orkar bara inte ta tag i det. Jag skulle behöva ringa eller gå dit och förklara för dem tusen gånger på exakt vilket vis dosahelvetet inte fungerar som den ska på. Men jag blir gråtfärdig av  bara tanken. Jag orkar inte. 
Jag vill skicka världens mest arga och desperata hatmejl och bifoga en video på mig när jag ligger på mitt golv och skriker och gråter för att det inte fungerar. Då ska det komma hem en supersmart kille som inte behöver fråga någonting och bara fixar det.

Men nu går ju inte det riktigt. Jag hatar att vara vuxen. Fan va jag hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0