Fuck you allergitabletter

Idag var ingen höjdardag direkt. Det enda bra var att mamma och jag åt både Mc Donalds och Pizza med ostkanter. Dock har även det en baksida då jag känner mig som typ som tjejmammuten i Ice Age 2 som tror att hon är ett.... dedär små som ser ut som råttor. 

Nu ska jag vara uppe hela natten och plugga till psykologiprovet imorgon och försöka rita en lastbil med ficklampor med lång slutartid. Kan bli så att det är lite fler märke i min vägg imorgon än det var innan, då tålamod inte är något jag fått i mängder.

Och nyss råkade jag klicka bort denhär texten och det var när att jag fick en hjärnblödning tror jag men det gick att få tillbaka texten. Skönt, då slapp datorn oroa sig över sin flygrädsla idag också alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0