(gott<3) (fin<3)

Sitter rätt upp och ner och läser bloggar, lutar mig inte mot något. Känns stelt men skönt ändå på något konstigt sätt. Håret är nyduschat och inte alls torkat, så jag känner mig mest som en besviken blöt katt. Borde verkligen sova för shiiiit va tidigt vi åker imorgon, men de är ok. 

Det enda det skrivs om här just nu är hur fin min fina pojke är och hur mycket jag tycker om hans närhet, och det kanske är lite enformigt, men då får det vara så. Det är nämligen det enda jag finner det värt att lägga tid, tankar och ord på just nu. Allt allt annat är likgiltigt. 

Jag är så hungrig så jag dör. Baconmuffins till frukost imorgon. Tänker på Bellas pizzabullar. Ännu mer hungrig. 

Sov gott. (gott <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0