I wish the way that I dress was your favourite kind of style


Lyssnar på "mysig musik" men bli bara ledsen. Tänker att "vafan jag klarar mig själv om du tänker va sådär" men vet i både hjärta och hjärna att så inte för en sekund är fallet. Klarar mig aldrig, spelar ingen roll. Försöker lösa svåra tal som egentligen inte är svåra, och misslyckas oftast men låtsas inte om det utan skriver bara av vad som står i facit efter talet. När jag får rätt skriver jag glada saker runt uträkningen och ibland blir det hjärtan också. 
Inte fullt så stabil som jag skulle vilja vara imorgon, tvärt om. Önskar att jag fick åka till Ulrika när jag ville, då skulle jag ha åkt dit nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0