Jag skrattar idag



Idag har varit en dag i studerandets tecken. Jag åkte till skolan fast jag inte behövde (vilket redan det var en framgång) där jag umgick med Joakim innan vi hade ett onödigt klassråd med 7 personer från våran klass och sen fick matteläraren sitta bredvid mig hela mattelektionen och titta och rätta och lära medans jag räknade. Jag stannade till och med en extra timme för att plugga. Så himla duktig känner jag mig! Och inte arg på mig själv för att jag inte har pluggat, som det brukar vara.

Fina fina Hanin som är så bra fixade sin mattekurs och mot min vilja firade vi med skolans iste, som är så himla gott! Grattis fina du! Jag bjuder igen om jag klarar min matte haha <3 Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: hanin

haah jaa åh isten var så god !!! yeas hoppas att du klarar det ! lycka till<333

Älskar dig med <3333

2011-05-25 @ 12:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0