Nu äre Maj fan

Äter raviolin som fick agera frukost för långsamt, den hinner kallna. Lika med kaffet, fast det kan bero på den stora mängden mjölk också. Diggilistan går på webbradion och jag irriterar mig på all dålig musik, har jag blivit en sån som föredrar pratradio? En lugn och bitter människa? Vet inte. 

Inga överraskningar igår, exakt som jag hoppades. Snart är ångestkällan över, ska bara knyta ihop säcken, så att säga..?

Det kramades igår och mina fina fina fina vänner är dom finaste fina på jorden. Dansade gjorde vi också till fina låtar men mest till b låtar man lyssnade på i trean, och ängen utanför Jennifers hus var den mjukaste någonsin. Nästan bättre än mitt täcke. 
Önskar lite lite att jag hade sovit kvar så jag fick morgonmysa i den gigantiska provisoriska sängen Jennifer hade skapat utav jag vet inte vad. Men det visste jag ju att jag skulle. Fast en mysig busstur med fina Hanin och kramar var inte fy skam det heller, likaså promenaden hem från stan runt 2 med Joakim och Sophie. 

Låt oss säga att valborg blev lyckat bara, hur jobbig veckan innan än var.

Oturligt nog tänkte alla "jag tar inte med mig kameran, alla andra gör säkert det" så det finns nog bara några få bilder från Jennifers lilla digitalkamera, och de flesta är nog suddiga motiv där man har försökt ta en fin kompisbild på sig sjävla. 



Kommentarer
Postat av: Jenni

"bara några" är 150 bilder hahaah!! bästbästbäst <3

2011-05-01 @ 15:15:30
URL: http://jenkmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0