To do



Har gått till skolan med sämsta humöret möjligt de senaste två dagarna men kommit hem skitglad. Det går bra nu skulle man kunna säga, i alla fall med det "viktiga".
Är inne i ett sånt skolflow att jag satte mig för någon timme sen och skulle skriva klart ett arbete i geografi som ska vara inne om två veckor. Jag har aldrig varit så tidig med ett arbete. Aldrig aldrig aldrig. Men självklart skulle något hindra det och hela beskrivningen visade sig vara åt helvete fel med sidnummer etc haha. Mail till lärare och hoppas på att jag är ika pepp imorgon, för nu är jag trött.

Har en fet "to do-list" imorgon men det är lugnt bara vädret blir fint.
Sov fint!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

64 inlägg!!! Oj då ;-)

2011-05-11 @ 14:30:14
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0