24/12

Vaknade 9, av mig själv. Haha barnslig. Somnade om och 10 kom alva ner och sa att jag va tvungen att gå upp nu för hon tänkte minsann inte vänta längre med sina paket.

Gick upp och satte mig i soffan med en kopp te. Fick ett litet paket då och då, mysigt! Sen satte jag mig och försökte få igång högtalarna jag fick. Fina <3 Efter 20 minuter hade jag panik och trodde inte dom funkade. Pappa kom och kollade. 30 sek. senare flyttade han sladden från microfonhålet till högtalarhålet, och då funkade allt såklart. Haha, skyller på att klockan va 11.

Alva fick en elgitarr och förstärkare i julklapp, så jag drog mig ner till mitt rum igen. Nu sitter jag med hög musik och ska snart lägga in kläderna i garderoben, vilket jag skulle ha gjort igår menne... nä :)

Runt 2 åker vi till annica och träffar alla alla alla. Mysigt!
Hoppas alla har en sjuukt bra jul. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0