..!

Ändrade planer denna fredagskväll. Fan va tråkigt ja kmr ha, men de är väl de man får ta när man är som man är. O-najs, riktigt jobbig.

När ja kom hem badade jag och sen gick jag och la mig, lite sliten om man säger ): Vaknade för en stund sen och nu kollar jag på The Hills. Ily the hills, ily ily ily ily. drama drama drama <3 Drama är bäst när man inte behöver delta hohoho.


såhär äre
Jag är arg. Inte "ledsen/arg" utan "jag skulle kunna slåss om jag fick möjligheten-arg" känner att jag skulle kunna bli riktigt överjävlig och asbitchig etc etc etc. Lite läskigt lite skönt. Åhhhhhh damp jävla, copycat AAAAAARGFISVNFIHGFVHJGK.SKABBH, så känns de, Slänga allt i ett stort svart hål. Damp-arg.

Får se om jag drar mig ut ikväll och träffar lite människor. Skulle ju kanske vara lite kul sådär. Beror lite på, man vet aldrig. Tobbe peppar, vi får se!

Nu började The city, EUW va dåligt de är haha, The hills äger ut de så lätt. The Hills-box i julklapp tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0