good or bad - I really don't know

Allt är upp och ner och bak och fram och ut och in och helt cp. Fast jag vet inte om de är ett dåligt 'cp'. Kan vara både och. För mig är det ett bra 'cp'. Eller, de är nog mest bra för mig. För andra är de mindre bra och jag känner mig lite elak. Och är jag elak är de ett dåligt 'cp' för mig också, om ni fattar? hatar att såra folk. Verkligen de värsta jag vet. Men ibland kanske man måste sätta sina behov och sin vilja först, för att må bra och vara glad själv. Är det okej att tycka att tycka typ 'one man’s trash is another man’s treasure' där jag är mannen med skatten lol? Hänger ni med? De är väl ok att va glad även fast de kanske inte blir så bra för andra..?

Jag är iaf glad, bara så alla vet. Har aldrig skrivit ett så konstigt och obegripligt inlägg någonsin. Och vill bara klargöra att jag är glad och nöjd.

Klockan är fan halv 4 och jag kommer att somna snart. Kanske till och med är så trött att jag inte kmr komma ihåg vad jag har skrivit sen. Får se om inlägget är kvar efter imorgon haha. G'night for now, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0