hanin

jag har Hanin-abstinens, brukar få de på kvällen ju.. ):

Badade nyss, mycket mycket skummm( hur många m ?) blev de, och nu ligger allt på badrumsgolvet och vill inte försvinna, dilemma. What will mama say?

jag är fortfarande deppig. och arg på alla som säger att mitt hår är fint och fortfarande långt. skulle kunna gråta när folk säger något alls om mitt hår. nej, men nästan.

vad gör man för att håret ska växa snabbare? anabola? :)


SENARE!


kollar på de absolut sorgligaste scrubs-avsnittet ever. De när JD skäller på dendär nya lilla ful/söta killen när han kommer hem till honom och ska be om ursäkt så den lilla nya killen slutar. there will be tears ppl!

Kommentarer
Postat av: hanin

ahahah! fett skön scrubs avsnittet ! jag har sett det i love it!<3

jag vill att vi ska träffas nån gånge halllåååee!<3<33<<3<3<3<3<33<3<3<<3<<3< älskarej!<3

2009-12-02 @ 19:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0