I have a plan

Hi y'all Idag slog Jennifer, Sarwar och jag ihop våra kloka hjärnor och muskulösa kroppar och rörde ihop världens snyggaste dans/stumteater-grej whatever. Synd att vi kommer äga sönder alla hårt nästa vecka. Ojojoj, de är inte nådigt alltså!

Sen åkte jag till centralen och väntade på Matte. Ja är snäll, de va kallt. Sen åkte jag till Matte och somnade dirr. Sov typ, 2 timmar kanske? Sociala_cheyen assooo!

aa, o nu sitter jag hemmai soffan och småkollar på scarred, EUW hurfan kommer de sig? Man får kväljningar av ljuden som lägger till när benen går av . . . . myys <3

anyway!
I have a plan ppl!
Jag ska gå och lägga mig nu. Sen vakna tidigt imorgon. Typ 05:00 tidigt, verkligen :D Då behöver jag inte stressa (måste offra sovmorgonen jag har på fredagar för luciatåget i skolan, ily den som bestämde de asså <3)

Ja men såatte.. puss sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0