Julklappar yea!

Ner på stan runt halv 2 med lillasyster och skulle fixa alla julklappar. De gick jättebra, bara typ, några smågrejer kvar att fixa nu sen är allt klart. Känner mig jätteduktig, och lillacheyen klagade inte alls så mycket som jag trodde hon skulle. lite småkallt va de men de va lugnt, började ju snöa asmycket sen så de va lätt värt att frysa lite. Snacka om stämning!

När vi va klara skulle vi fika men orkade inte vara kvar påp stan så vi köpte med oss fika från ica och åkte hem och fikade istället. Mycket mer bekvämt :)

Nu ska jag snart packa upp allt och sen börja måla i mitt rum. Måste måla över alla skabbiga märken de blir efter att ha satt upp massa grejer på vägagrna med såntdär, kludd? haha så de blir lite mer snyggt liksom.
Skön helg dehär, känns som jag får massor gjort haha, duktiga cheyen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0