kompis de går bra nu

Sitter i nån slags koma på min säng och orkar inte röra mig. Äckligt trött och väldigt omotiverad till att kliva upp och göra mig i ordning. Har gjort allt jag kan för att fördriva tiden men nej, tillslut fanns det inte fler luckor i chokladkalendern jag hade missat. Varför är det inte 2 bitar / dag? Morgon/kväll typ?

Men aa, jag får fan ta mig upp snart. Så farligt är de inte.
Innan jag började riva i min kalender så kom ja på en grej. Jag har varit sjukt glad senaste tiden. Allting har vverkligen varit bra liksom. Ingenting är så jobbigt att man gråter och jag kan till och med skratta åt saker på morgonen, inget dåligt humör som tar emot där heller.
För asså lyssna här; ja är frisk, mår bra etc, snart är de jullov, jag är väldigt kär :$ (hjärta), har sjukt najs kompisar och allt går ok i skolan.
Behöver man så mycket mer?
Asså de är klart de finns lite halvjobbiga saker men de kunde vara så mkt värre. T.ex. äre mkt i skolan atm, men de fixar jag. Optimist yea.

Aa, peppat klart migsjälv nu. Nu ska jag göra mig i ordning. I skolan har vi bara en redovisning och sen slutar vi 11. Sen ska jag och farbror Joakim köpa julklappar och kanske blir de något till duktiga glada mig också, hah :D

Ha de bäst etc, pusssss

Kommentarer
Postat av: hanin

du är min bästa vän! du anar inte hur glad jag är för att du mår så bra bästiiis<3<3

2009-12-08 @ 12:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0