"lunch"

Sprang runt hemma idag och slängde ner allt jag skulle ha i väskan 2 minuter innan jag va tvungen att gå ut, så jag lyckades glömma kameran som jag hade planerat att ta med, hade vart rätt bra att ha nu. Otroligt tråkigt. Finns inget - what so ever - att göra.

Sitter och lyssnar på lite musik från alla olika håll. Atm äre surfin' usa med beachboys haha <3
Nyss vart o ätit, fisk och pasta, HAHA maten här asså ):

Snart tyska, och sen undvika att få snö kastad på mig på väg till stan. Kul dag.

Hanin säger att jag ska skriva såhär, och jag blir tvungen eftersom jag lånar hennes dator - den enda som har internet just nu.
såatte

"I'm a hustla hustla!!" - hanin

aw, fina hanin <3

Kommentarer
Postat av: hanin

haaha robban dansar inte fint åt maneater!

puss<3

2009-12-16 @ 11:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0