ok, glad igen!

Begav mig till Hemköp i hopp om lite tröstproviant och en film att se inatt när jag inte kan sova. Kunde aldrig tänka mig att jag skulle bli glad av att gå ut i -9 grader. Men jorå! Träffade många jag kände, och tänk va lite folk kan göra :)
Började när jag gick ut genom dörren. 20 steg bort står Stekis och skottar snö, jag hälsade men han hörde inte, lite ledsen! Ut från hemköp kom Pelle, pratade lite snabbt bara. Han skulle också äta sig tjock sa han. Telepati typ, exakt som jag! Sen i kassan träffade jag en lärarpraktikan som har vart med oss på sam-lektionerna. Fredrik tror jag han hette. Snäll kille han Fredrik! På vägen hem skottade Stekis fortfarande snö och då sa jag hej jättehögt. Då sa han: tjena tjena! Nu är de i varje fall skottat! Haha bra de! sa jag. Han är snäll Stekis, kanske ska börja vara lite trevlig mot honom. Han är ju iaf granne :D

När jag kom hem och packade upp mina chips, 2 filmer, mammas chips, dipp etc etc, så blev jag jättesugen på fil.. HAHA ): Ignorerade dendär nyttiga känslan och gjorde i ordning dippen. Men nu slutade de i alla fall med att jag åt gurka till dippen.. What? Haha, mamma sitter i soffan och säger att jag inte kan vara hennes barn. Jag är för nyttig... Illa dedär. Nu ska jag försöka vara min mor lite till lags och äta chips. Mhh <3 Sen kolla på Public blablabla med Depp och sen baksmällan! Blir nog en rätt OK kväll iaf.

Puss och förlåt för alla mina o-glada inlägg. Ni kan scrolla dom om ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0