Shoot down the stars

På bussen hem satt jag på raden längst bak innan man måste gå upp för ett litet trappsteg ni vet? Och sen fanns de inge fler platser så där dom som har barnvagnar elr rullstol elr nått satt/stog de tre ppl. 1 chey o 2 killar, och dom pratade AShögt. Och jag hade ju inget bättre för mig (ensam på en buss utan mp3/w/e) Så självklart börjar jag lyssna på vad dom pratar om(utan att kolla på dom, SÅKLART), mest för de går inte gick att undvika att höra.
Tjejen ; Han mobbar mig för mitt hår! Han säger att de ser ut som hår en zombie skulle ha!
Hur jävla nyfiken blir man inte då på att kolla på hennes hår, för att själv se efter om hon hade zombiehår? Men så gör man ju bara inte.. Men självklart, eftersom min utarbetade hjärna inte kopplade den etikettregeln från början, så vred ju jag på huvudet i samma sekund som hon sa zombiehår, och stirrade raaaakt på henne. Och hennes hår (som btw inte alls va zombiehår, bara allmänt fult..)
Så hade jag ju avslöjat mig, nu visste dom att jag satt och lyssnade på dom haha, oskämmigt läge. Så nu va dom helt tysta och bara satt och stirrade på mig istället, heeela vägen hem.

Men aja, dom får fan skylla sig själva haha.

Sitter och kollar på nån skitfilm på trean och ska snart gå och lägga mig. Ångrar att jag inte gick och la mig direkt när jag kom hem. Ville somna astidigt och sen vakna tidigt också. Underbart! Jag har matteprov och dansprovgrejuppvisning w/e imorrn, och jag tänker icke plugga. Matten kan jag, litar på att jag lär mig på lektionerna, hah :) dansen går nog också rätt lätt. Ily tvär (L)

sista dagen imorgon sen äre bara avslutningen kvar. sjukt säger jag bara. Redan 1/6 av gymnasiet done? haha verkligen sick, Men jag klagar inte!

Ska sova, posspossposs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0