skabbdag

Om jag skulle få välja på att aldrig mer såra någon men kunna bli sårad, eller att aldrig mer bli sårad fast kunna såra andra så skulle jag välja de förstnämnda. De andra skulle verkligen vara för illa, man mår dåligt själv också.

Ligger i min säng och kollar på Generation fett. Haha de får mig att känna mig duktig på något sätt, sorgligt nog. Åhh sad sad sad. Försöker också låta bli att nudda benen med fötterna, mina isbitar till fötter. Springa till bussen med oknutna skor är ingen bra idé, speciellt inte när man trampar fel och tappar skon för att de är för mycket snö i den... Hordag.

Hade dansuppvisning i skolan, de gick nais och alla va söta :)
Idag upptäckte jag även att lillasyster tröstar bäst av alla. Krama utan att fråga, bara krama. Underbar<3



Och för att inte inlägget ska vara sådär asjobbigt seriöst och deppigt slänger jag in en bild på en badanka.
Lagom seriöst och sådär..


puss och go'natt ppls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0