Winnerbäck @ bombardier

WOHO!
Såhär lät de igår här hemma:
Mamma: Viola ringde och kollade tiderna imorgon.
Jag: Tiderna imorgon..?
Mamma: Jaa..? Du och jag och Viola ska ju på konsert?
Jag: OKEEEEEEEEJ?

Jag hade glömt, fattar inte hur jag kunde. Hemska jag är ):
Menne, nu är jag med.
Sitter i köket och klickar runt på Spotify (ily), och spelar musik högt med mitt sämsta ljud på minidatorn, aaw what a feeling, tyyp.


btw så har all time low en ny låt. dålig låt. shitsong typ. illa, liiite sad ):


Jag kan ha räknat sekunderna som gick
Mellan ljuset, och åskans dån
Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick
Om du var på väg hit, eller härifrån
Det tysta ekot är av ett slag för sig
Det kommer ensamt, om det är nåt att ha
Vad du än gör ta inga råd från mig
Jag vet, de fungerar inge bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0