miss nöjd | missnöjd

idag har bara vart jobbigt. träffade Fia en stund och de va det enda som va bra. annars har allt vart kaos och jag vill egentligen bara gå och lägga mig nu direkt, men de går inte. har fortfarande saker att göra. hatar måndagar.

har ångest över mitt hår. har fattat mitt beslut om hur jag tyckte det blev nu och det är waaaay too short. verkligen hemskt. Och med håret blev allt liksom fult på något sätt, fattar ni? asså jag tror aldrig jag har känt  mig så ful förut haha ): Vill bara gräva ner mig, omg verkligen skabbig. absolut A L L T känns fult. fyfan.

nu ska jag sitta och vara arg och ledsen och ha ångest ett tag till sen ska jag åka och träna, hoppas de blir kul iaf då..
Hor-dag.

Kommentarer
Postat av: fia

de är inte kort och du är inte ful!

du är snygga tjejen ju :*

2009-11-30 @ 22:12:11
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0