rubrik

Sov mer eller mindre hela söndagen. Övervägde att följa med och fira farfar på fars dag men kände att det tappade mening när jag varken kunde äta eller prata. Stannade hemma och sov, som sagt. På kvällen vaknade jag till liv och städade mitt rum. Fick något gjort i alla fall, vilken tur. Somnade igen runt 11 och vaknade 3 av att jag hostade.
Vilket mysigt sätt att vakna. Sätta sig upp i panik för att man inte kan andas ordentligt och samtidigt hosta så att man nästan spyr.
Gick upp och gjorde te och nu sitter jag och försöker bli trött. Det går inge vidare. Jag orkar inte vara sjuk längre. De är så jävla b. Saknar alla, nästan så att jag saknar skolan oxå. Men bara nästan.

Nu ska jag försöka sova, igen.
Ha en bra dag typ, :*

Kommentarer
Postat av: hanin

jag saknar dig Linaaa!:( kommer du till skolan imorgon? =D typ logga in på msn<3<3

2009-11-09 @ 13:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0