burka

Jag sitter med min halsduk/krage - grej (?) på huvet och pratar med mor min. Jag tycker det är mysigt med dendär grejen, men jag vet inte om det verkligen är så sött som jag tycker det är haha..

Min syster: Vad har du på huvudet?
Jag: Vad ser det ut som?
Syster: En såndär som dom som inte får visa håret har.

Kul. Nu är jag Muslim. MEN AJA! Jag tycker de är fint iallafall! Och de är ju det som räknas haha. Skulle fan kunna tänka mig att ha burka (eller burka kanske är när det täcker hela kroppen..?)på huvudet, om jag kunde få visa håret lite bara. Sött faktiskt! :)


Idag var jag på UM och beställde vaccin till mig och min syster! Livmoderhalscancer.. ahaja.. vart fan sitter livmoderhalsen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0