fredagsmys solo

Ligger och försöker vara lite aktiv på Myspace. Nu kom det upp någon 'du har 1 miljard virus-skylt' .. Tror jag lägger ner Myspace för idag, jag försökte ju iallafall! Finns det virus som ser ut som (är utklädda till?!) vanliga Windowsprogram som ser ut att varna för virus? Nästan 100 på att det var ett sånt i så fall!

Har lagt mig i sängen med en kopp te och ett glas cola och datorn och tänkte ha fredagsmys för mig själv idag! Först hade jag planerat att åka till Hanin men jag mådde inge bra och lilla mamma tyckte att jag hade vart hemma för lite i veckan.
Nu ska jag ligga här hela kvällen och göra ingenting tills jag somnar. Mår riktigt illa och så har jag inte sovit så mycket i veckan.. Samband? - Kanske!

Imorrn ska jag minsann vara duktig och åka med mamma och pappa och handla en massa, OM det blir av dvs. Jag måste ha ett nytt däck till min cykel, och jag kan ju inte direkt åka och inhandla det själv. Kan bli svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0