Heyya!

Idag är jag trött och sliten chey känner jag. Skönt att jag kan vara på lite olika humör olika dagar, kanske inte lika skönt för alla som måste stå ut med de, dock. Haha tycker nästan synd om Robin och Jocke på morgonen när dom kommer hit, de måste ju vara som att öppna ett kinderägg typ, 'Ah, undrar vad hon är på för humör idag..'

Haha, jag sitter här i mjukbyxor och ska snaaart gå och göra mig i ordning, de känns så tungt :(

Sen skola sen får vi se vad jag hittar på efteråt :)


Och justja, idag fyller Amanda år!
Grattis till bästa bruden i stan o så ser vi fram emot lördag, yea! :D


Hahah, stor du va på dendär bilden gumman :*


Hare fint! :*


Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAH LINA VAFAN!!! vilken bild, typ från 7an va ? :ooo haha tack baby loveuuuuu

2009-10-12 @ 17:22:29
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0