long time no see!

Sist jag skrev va i lördags. Nu äre tisdag.. hoppsan. Men jag har en förklaring - jag orkade inte, hade ingen lust och inget att skriva om. Och dessutom hade jag ingen tid heller. Pluggat somfan har jag gjort, sådeså. Eller ah, nästan iaf. Stressläsa på nätterna innan prov, de räknas oxå som att plugga faktiskt.

Idag i skolan skrev jag en novell på svenskan. Det blev en djup sliskig kärleksgrej och hade jag fjäskat mer när jag skrev hade jag fått skrubba vår lärare mellan valkarna. Sen hade vi ITprov och jag tror jag råkade säga att de gick rätt bra för mig. Jag tror inte de gjorde de HAH!

Sen åkte jag och jocke och robin till stan och köpte kaffe. Robin dissade oss och jag följde med och kollade när jocke klippte sig. Dom klippte hans hår när det var torrt, jag som hade hoppas dom skulle blöta ner de, det ser så roligt ut.

Nu sitter jag och läser bloggar, så jävla kul haha ily människor med bra bloggar asså.
Nu ska jag dricka upp mitt te och sen kanske äta något, om jag orkar. Träna sen, utan mickan igen. Hon kommer hem idag iaf, bäst för henne!

OCH JUSTJA!
På lovet när de är formationsgrej med oskar får amanda vara med! IIIIHHHH, har saknat. fyfan va jag har saknat henne :(

men aja, puss bäjbz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0