nu blev jag bloggpepp

Tror jag undermedvetet har saknat att skriva här, dvs de 2 dagar jag lät bli, lol. Nu blev jag plötsligt väldigt bloggpepp.

lite funderingar!

Fredagsmysreklamen va på tv nyss. 'Nu äre ferdagsmyyyys' + chips och mys i soffan. Varför nu? På en tisdag? Mitt i veckan och inte ens nära fredag. that's sad :(

och och och..!
tvättmedelreklam på tv oxå. 'men ibland räcker det inte med vanligt tvättmedel när man vill tvätta i lägre grader'. Varför skulle man vilja tvätta i kallt vatten? Är det dåligt för miljön elr nått att tvätta med varmvatten? annars, what's the point liksom?

hah värda grejer jag skriver om.

jag äter nudlar och dricker te. Skulle lätt passa som kines!
och haahh aa, jag har fördomar. man får ha de här, ok! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0