Sunday forever

Åhh, om varje söndag skulle vara som denhär så skulle varje dag få vara en söndag. Så skön dag. Jag åkte hem till Matte, där sov jag och åt glass. Fattar ni hur skönt de är att inte göra något vettigt alls haha? När jag gick till bussen regnade det, jättemycke. Och ja, de kändes väldigt mycke som höst. Deppig - yes! Men jaja, what to do? Får väl stå ut i Sverige tills jag är rik nog att flytta utomlands eller växhuseffekten slår till här. Då skulle ja bli glad_chey! :D

Jag öppnade Spotify och fick se att Beenieman har nytt album, så nu lyssnar jag igenom de lite smått. Inte så mycket att hänga upp direkt, men ja, de får väl duga just nu. I typ 2 minuter till, sen byter jag..

Orkar inte med skolan, kul med 3 prov (AA JAG SA 3!) verkan innan lovet, älskar skolan, verkligen!

Nu ska jag snart sova. Bästa helgen! puss på helger, dom äger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0