But baby, money can't dance!

Sitter och gör ingenting, inte väldigt roligt kan jag påstå. Jag borde verkligen städa mitt rum. Hela grejen, dammsuga/byta lakan/våttorka ytor/rensa allt liksom.. Men de är ju SÅ tråkigt :( Kanske tar mig en promenad till hemköp och köper grerjer så jag kan baka muffins, lite pepp sådär. SEN kanske jag kan städa rummet, fast bara kanske :)
Imorgon ska jag träffa fia på dagen, och senare ska vi träffa flera och dra och kolla kulturnatten! De är alltid mysigt. Och man träffar alltid mycket folk, ännu mer mysigt!

Ska ta mig samman och göra fint på mitt rum nu tror jag!
Alla som har mer liv än jag får väl ha en kul fredagkväll osv :)


smygfotarN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0