I'm a dirty slut o:

S å  s k ö n  k v ä l l !
Älskar när man inte gör något alls, speciellt när man ligger på typ 110/h annars. Har setat framför datorn waaay too much, och så har jag druckit te. Lagade mat till alla gjorde jag oxå! Soppa av något slag, duktiga cheyen! Imorgon ska jag dra mig upp till skolan och sen antagligen(?) träffa matte och då ska jag hämta min väska. Åh, min fina fina väska <3 Vi ska dansa imorgon i skolan också, igen, awesome! Bara väldigt synd att Robin är så sjuk som han är, ja saknar honom mycke nu. Och nollningen missar han också, hösten är skabb.

Nu tänkte jag sitta här och vara allmänt tuff ett tag till, sen hoppa ner i sängen och somna tills minst dåliga komediserie. Mitt liv alltså!

aja, tare lugnt va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0