Love softer, work harder!

Asså äckeldag! Och bara halva är klar.
Idag har jag vart på Rävnäs (?) med hela min linje typ. De va segt i början men sen blev de kul. Vi typ, hade femkamp? HAHAHA! Kul var iaf ;) Riktigt trött nu! Och ont i magen har jag haft hela dagen oxå, de går seriöst inte över heller :( Måste få de fixat, euw! ._.
Aja, cyklade hem snabbt, satte mig här en stund och nu drar jag igång andra halvan.

Ska klippa gräset, sen slänga i mig lite mat om jag hinner, sen åka och träna med Mickan, och sen när jag kommer hem ska jag läsa 50 sidor i en engelskabok som vi har i läxa? Haha inte okej :(

aja, blir nog rätt najs o träna iaf :)

JUSTJA!
På fredag ska alla ettor på Tvär ha 'blablabla-roligheter' ? Eller ah, nollning.. ;)
Ja längtar, känns som de kan bli askul, sköna människor ju :)

och idag kom min väska! Har beställt en aaaaaaaaaaaasfin adidasväska från junkyard, men jag kan inte hämta ut den för de är inte mitt konto som allt beställdes från? Kul liv, NEJ!

yea.. de va väl allt typ?

PEACE

:@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0